Administratiekantoor Belen Sabrina Mooren
Profielpagina
Bedrijfsinformatie
Mijn werkervaring heb ik opgedaan in de administratie en boekhouding. Voor bedrijven zoals, Stad Rotterdam, AXA, Danka/Infotec heb ik de financiële administraties verwerkt, deze op orde gebracht en weer structuur in gebracht zodat deze gestroomlijnd blijft lopen.
Vanaf 2006 heb ik in een VOF gezeten van een klein bedrijf, waar ik als hoofdactiviteit de gehele financiële administratie heb verricht. Nu ruim 14 jaar later heb ik besloten om mijn eigen bedrijf op te zetten. Doordat ik veel geduld heb en een rustige, open uitstraling, sta ik open voor elk bedrijf in elke sector om deze te ondersteunen in de financiële administratie.
Een uitdaging ga ik zeker niet uit de weg, want een nieuwe uitdaging kan dit werk zeer afwisselend en creatief maken. Omdat er tegenwoordig veel communicatie mogelijk is via internet en mobiel, wil en kan ik voor elke regio in Nederland werkzaam zijn, daarnaast behoort het tot de mogelijkheid dat ik op locatie kom.
Werkzaamheden die ik aanbied:
Freelance ondersteuning voor de (financiële) administratie
Opzetten boekhouding
Invoer huidige boekhouding
Invoer nieuwe boekhouding in nieuw systeem
Oude boekhouding uitzoeken en deze omzetten naar een nieuw boekhoudprogramma.
Begeleiding bij zelf-boekhouding
Startersbegeleiding
BTW aangiftes
Financiële hulpverlening particulieren en bedrijven
Beroep(en)
- Administratief medewerker (Meer dan vijf jaar ervaring)
- Boekhouder (Meer dan vijf jaar ervaring)
Foto(s)
![]() | ![]() |
Contact
Mijnzzp.nl