Helpdeskmedewerker

Overzichtspagina

Avatar van Team Mijnzzp

Wat doet een Helpdeskmedewerker?

Een helpdeskmedewerker werkt op een helpdesk. Dit is een locatie waar vaak telefonisch vragen of storingen gemeld kunnen worden voor een bepaald product. Een klant die naar een helpdesk belt krijg vaak na een keuzemenu de juiste persoon aan de lijn om hem te helpen. Vaak zijn er voor technische vragen andere medewerkers nodig om het probleem op te lossen. Een helpdesk is een effectieve manier om vragen of problemen op te lossen van klanten. De vragen die een helpdeskmedewerker kan beantwoorden verschillen vaak per afdeling. Zo kan de één vragen beantwoorden over een factuur en de ander kan weer helpen met technische vragen. Over het algemeen heeft de helpdesk een telefoonnummer en kan men dan kiezen uit een keuzemenu, zodat men direct de juiste afdeling aan de lijn krijgt.

Lees verder...

Bedrijven met het beroep Helpdeskmedewerker

Kaart wordt opgehaald

Bezoek het overzicht van bedrijven...

Salaris en tarief van een Helpdeskmedewerker

Wat is het salaris en tarief van een Helpdeskmedewerker? Op Mijnzzp.nl houden we bij alle beroepen salaris en tarief informatie bij. Daarmee kan je ook voorbeeldberekeningen bruto-netto maken. Deze geven een indicatie van hoeveel je nette overhoudt als Helpdeskmedewerker in loondienst of als zzp-er.

Salaris en tarief...

Aanverwante beroepen

Leden van Mijnzzp.nl met het beroep Helpdeskmedewerker zijn vaak ook:


Mijnzzp.nl