esZenz Marketing Services
Profielpagina
Bedrijfsinformatie
Steeds meer bedrijven kijken met een frisse blik naar hun klantprocessen of willen "klantgericht denken" een nieuwe impuls willen geven. Zij willen hun marketing/communicatie of klantenservice afdelingen weer laten sprankelen en bruisen om zo de klant in aanraking te laten komen met een dynamische en klantgerichte organisatie. Deze organisaties willen van hun klanten ambassadeurs maken en gaan voor 'Customer Experience Management" ofwel CEM.
Waarom CEM? Hoewel kostenbesparingen van groot belang zijn, is deze tactiek tot winstvergroting eindig. Op gegeven moment zal er extra omzet moeten binnen worden gehaald - bij de klant dus. En een organisatie die de klant echt centraal stelt - die zich richt op de ultieme klantervaring - zal zien dat de omzet vanzelf volgt.
esZenz helpt bedrijven om bovenstaande te realiseren en door organisaties te helpen met het beantwoorden van onderstaande vragen:
- Zijn mijn klantprocessen wel efficient?
- Hoe tevreden is de klant met mijn organisatie?
- Is mijn service- of klantorganisatie wel goed ingericht?
- Hoe ga ik om met klachten van mijn klanten?
- Hoe haal ik meer rendement uit mijn marketing afdeling?
- Hoe integreer ik marketing in de huidige organisatie?
- Hoe zet ik een marketing / communicatie afdeling op?
- Hoe kan ik de klant bij mijn organisatie betrekken?
Voor educatieve instellingen werk ik graag als:
- trainer
- examinator
- corrector
- gastdocent
Naast de vele kennis en ervaring, neem ik als persoon een frisse, creatieve en enthousiaste blik mee die nieuw elan aan uw marketing kan toevoegen en die werkt vanuit de kracht van uw eigen team en organisatie. Daarnaast beschik ik over een uitgebreid netwerk en kan ik u matchen met andere professionals die voor u deeltaken kunnen gaan invullen.
Bent u geinteresseerd wat CEM voor uw organisatie kan betekenen? Neemt u dan gerust contact met mij op via LinkedIn, ik help u graag verder.
Beroep(en)
Foto(s)
Contact
Mijnzzp.nl