Team Mijnzzp

Brievenbus

Wanneer je contact wil leggen met een van de postbedrijven lijkt dit wel een onneembare vesting. Als je dan eenmaal iemand aan de lijn hebt blijk je bij de verkeerde afdeling te zitten en is doorverbinden vaak onmogelijk. Allemaal frustrerende zaken waar je liever niet mee te maken krijgt. Maar toch word je er mee geconfronteerd of je het nu wil of niet. Er zijn ook andere mogelijkheden om antwoorden op je vragen te krijgen. Hier gaan wij in dit artikel wat dieper in op deze mogelijkheden.

Wanneer heb je een klantenservice van een postbedrijf nodig

Wanneer je een pakket zou moeten ontvangen of verzonden hebt en er lijkt iets mis te gaan onderweg dan is het handig als je daarover contact zou kunnen leggen met de klantenservice. Alleen is het zo dat de klantenservice van Nederlandse postbedrijven vaak niet of nauwelijks te bereiken zijn, en als je dan eenmaal iemand aan de telefoon hebt dan weten ze je vaak geen antwoord te geven.

Dan krijg je vaak te horen u heeft het verkeerde nummer gebeld, wij kunnen u helaas niet doorverbinden. De chauffeur is nog onderweg en wij kunnen geen contact met de chauffeur leggen. Dit zijn antwoorden die regelmatig gegeven worden. Dan vraag je je toch af wat het nut is van een klantenservice de geen service kan verlenen?

Wanneer je dan besluit om middels een ander kanaal contact te leggen gaat het lange wachten beginnen, wat ook weer logisch is, want waarom zouden ze dan wel ineens contact kunnen leggen met bijvoorbeeld een chauffeur waar ze eerder aangegeven hebben dat ze dat niet konden doen. Het antwoord dat volgt behoeft dan ook vaak nog een wedervraag, waar je dan ook weer op moet wachten. Soms duurt het wel dagen.

De hulpkanalen

Gelukkig zijn er tegenwoordig kanalen die het mogelijk maken zonder al te veel zoeken toch contact te krijgen met de juiste afdeling die je dan snel te woord kan staan. Hiervoor hoef je zelf niet eens zo heel veel te doen. Wanneer je op internet gaat zoeken kom je sites tegen als klantenservice Direct.

Deze sites maken het mogelijk dat je op een snelle manier toch bij de juiste klantenservice terecht zal komen. Het enige dat jij daarvoor hoeft te doen is te bellen met het nummer dat op de website aangegeven staat.

Wanneer je dit nummer hebt gebeld heb je al snel een medewerker aan de telefoon die je zonder al te veel omslachtig gedoe door kan verbinden naar de klantenservice afdeling waar jij naar op zoek bent. Op deze manier kan je toch snel je vraag stellen en heb je als alles naar wens verloopt direct een antwoord op je vraag te pakken.

Het scheelt veel tijd voor jezelf wanneer je gebruik zou maken van een site als deze. Het neemt je dus veel werk en frustratie uit handen, waardoor je meer tijd en energie overhoudt voor andere belangrijke zaken die je die dag wellicht te doen zal hebben.

In samenwerking met klantenservicedirect.nl

Mijnzzp.nl