Persberichten

Avatar van Team Mijnzzp

Bouwmarktketen vijftien jaar in Nederland

Maak werk van je gouden handen. Onder dat motto roept Hornbach klussers op zich aan te melden voor een heuse vaktraining tot zzp’er. Met de zogeheten Meisterschap-training stoomt de bouwmarkt talentvolle klussers in korte tijd klaar tot zelfstandig ondernemer. Het vijftienjarige jubileum van Hornbach in Nederland is aanleiding voor deze ludieke ‘vaktraining’.
 
Ook in tijden van financiële krapte en stijgende werkloosheid blijft er vraag naar goede vakmensen, verklaart marketingmanager Michel van Slingerland. Dé kans dus voor mensen met gouden handen om daar werk van te maken.
 
Hoe werkt het?

Geïnteresseerden kunnen vanaf 6 oktober bij alle vestigingen van Hornbach binnenstappen om zich aan te melden. Wie door de selectie komt en de training succesvol afrondt, kan zijn eigen bedrijf beginnen met hulp van Hornbach. We ondersteunen je met inschrijven bij de Kamer van Koophandel en we zorgen voor je eerste opdracht”, vult Van Slingerland aan. Als klap op de vuurpijl  krijg je een huisstijl met logo en een eigen radiocommercial om de business aan te jagen op lokale/regionale radio. Kortom, Hornbach zorgt voor de ‘tools’ om van je eigen zaak een succes te maken! Kijk voor meer info op www.hornbach.nl/meisterschap.
 
Vijftien jaar Hornbach in Nederland

Een jubileum dat Hornbach op grootse wijze gaat vieren, met verschillende activiteiten in en rondom de bouwmarkt. Vijftien dagen lang. Van 6 t/m 20 oktober. Volgens Algemeen Directeur Evert de Goede is er alle reden om van deze mijlpaal een feestje te maken. Als ik zie hoe goed Hornbach zich – zeker in vergelijking met onze concurrenten – ook in deze tijd ontwikkelt, is wel duidelijk dat ons concept aanslaat bij de Nederlandse consument. Iedereen kent Hornbach. Dat mogen we na vijftien jaar gerust zo stellen. Als bouwmarkt hebben we onze plek in de Nederlandse doe-het-zelf-wereld zeker veroverd. Men weet ons te vinden. En daar ben ik trots op. Daar zijn wé trots op.
 
Tijdens de vijftiendaagse waarmee Hornbach het jubileum viert, vinden er in tal van vestigingen demo’s en workshops plaats. Door experts van Hornbach, maar ook door leveranciers. Zo maken vrijwilligers van de Vogelbescherming, Brandweerman Cor en professionele woonstylistes hun opwachting. Ook geeft Hornbach iets terug aan de consumenten door vijftien speciaal ingekochte artikelen tegen een geweldige vaste lage prijs aan te bieden.
 
Over HORNBACH

HORNBACH is een onafhankelijke doe-het-zelfketen met een bedrijfshistorie van meer dan 130 jaar en meer dan 14.000 medewerkers. De familieonderneming bestaat in Nederland nu vijftien jaar en telt hier inmiddels negen vestigingen. De basis voor de succesvolle HORNBACH-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (120.000 artikelen) en grote voorraden (50.000 artikelen).