TTI partners BV introduceert tijdens de INTERTRAFFIC een nieuw innovatief mobiel verkeersinformatiesysteem genaamd TACTIC.

De TACTIC bestaat uit een informatiedisplay gecombineerd met geïntegreerde optische signalering. Voertuigonafhankelijk, geïntegreerde optische signalering en de mogelijkheid voor gebruik in fend off maken de TACTIC uniek. Op de TACTIC is octrooi aangevraagd.

Door de universele positionering op het dak kan de TACTIC op ieder type voertuig gemonteerd worden. Naast pick-ups en bedrijfswagens kan de TACTIC ook op personenwagens geplaatst worden. De geïntegreerde optische signalering is in zowel amber als blauw mogelijk en heeft vele opties zoals led-werklampen en een geïntegreerde camera. De zichtbaarheid van het derdegeneratie-ledscherm is optimaal door de positionering van de TACTIC in combinatie met de 50° draaibaarheid naar zowel links als rechts. Hierdoor is de fend off-positie mogelijk!

De besturing van de TACTIC gebeurt door middel van de speciaal ontwikkelde besturingsapplicatie. Hierbij is er keuze uit voorgeprogrammeerde symbolen voor het snel wisselen tussen beelden. De TACTIC is met een mobiel apparaat te besturen. Snel, veilig en met een hoge mate van gebruikersgemak.

De TACTIC is het ideale mobiele verkeersinformatiesysteem voor vele gebruikersgroepen en levert een significante bijdrage aan het vergroten van de verkeersveiligheid. De TACTIC is naar verwachting vanaf september leverbaar.

De TACTIC is van 5 t/m 8 april te zien op de stand van TTI Partners BV tijdens de INTERTRAFFIC (stand 09-504 in de RAI Amsterdam).

www.ttipartners.com