School

De ondernemers van Hulpstudent.nl steunen Pink Ribbon met een geldbedrag in de nominatie wedstrijd Sprout 25 onder de 25 verkiezing. In het teken van de ondernemersverkiezing van Sprout 25 onder 25 werken de genomineerde ondernemers van Hulpstudent.nl samen met Pink Ribbon. Voor elke stem die in deze verkiezing wordt uitgebracht wordt er €0,25 gedoneerd aan dit goede doel! Sprout geeft Rowan Rozemond, Michiel Wiersema en Jeroen Gude de mogelijkheid om tot de top van ondernemers onder de 25 jaar te horen.

De samenwerking met Pink Ribbon komt niet uit het niets. ‘Het gaat om de aansluiting van de visie van het bedrijf’, zegt Rozemond. ‘Pink Ribbon heeft drie prachtig doelen. Ze staan voor de kracht van de vrouw en daarnaast bieden ze de mogelijkheid om in een moeilijke tijd aan de leuke dingen in het leven te kunnen denken. Die visie sluit naadloos aan bij Hulpstudent.nl die in de tijd dat men het druk heeft en vrije tijd tekort komt een hulpstudent in huis kan halen voor allerlei klusjes zoals huishoudelijke ondersteuning, om zo meer tijd over te houden voor leuke dingen in het leven’.

‘Voor ons is deze ondernemersverkiezing een leuke manier om ons Hulpstudent.nl concept in de media te zetten en naamsbekendheid op te bouwen’, zegt Gude. ‘We zijn dan ook ontzettend trots op de nominatie. Zo kunnen we echt laten zien dat we hard aan de weg aan het timmeren zijn om Nederland te voorzien van meer vrije tijd!’.

Wiersema: ‘Pink Ribbon is een leuk doel en ik zie veel raakvlakken. Ik geloof dat een samenwerking met een partij die dezelfde visie uitstraalt synergetisch werkt. Ik hoop dan ook veel mensen Pink Ribbon willen steunen door Hulpstudent.nl een stem te geven in deze verkiezing’.

Wil jij deze drie ondernemers verder helpen in hun toekomstplannen? Dat kan! Stem vanaf nu op Rowan Rozemond, Michiel Wiersema en Jeroen Gude op Sprout.nl, en maak ze met Hulpstudent.nl de ondernemers van 25 onder 25 van 2012!

Stem hier op Hulpstudent.nl