Vrachtwagens

Frans Kemper is als franchisenemer gestart met een vestiging van Select en Match Arbeidsbemiddeling voor het gebied West-Friesland. Hij verwacht vooral actief te kunnen zijn in het leveren van goede medewerkers in de land- en tuinbouw, de logistiek en bouw.

Deze branches hebben een vrijwel voortdurend tekort aan goede medewerkers. De reguliere uitzendbureaus zijn traditioneel sterk gericht op het bieden van kantoormedewerkers, de traditionele uitzendkrachten. De andere vaak moeilijker markten laten ze links liggen. 'Wij zijn in staat met onze specifieke selectiemethode wel de juiste mensen te vinden', zegt Frans Kemper. 'We kijken niet alleen naar de kennis die wordt gevraagd door de opdrachtgever maar verdiepen ons ook in de cultuur van het bedrijf. Past de kandidaat in de sfeer en de cultuur? Daarmee realiseren we de optimale match. Omdat ik zelf een groot netwerk heb en een echte netwerker ben gaat het mij lukken om in korte tijd voet aan de grond te krijgen. In het begin zal ik vanuit mijn woonplaats starten en zo langzaam maar zeker heel West Friesland ontginnen. Het lijkt net op de verkiezingen, je moet met de mensen praten en je neus laten zien. Wanneer ze je kennen en weten dat je kwaliteit biedt, komen de aanvragen naar je toe en kunnen we de juiste mensen van passend werk voorzien.'

Select en Match is een professionele uitzendorganisatie op het gebied van arbeidsbemiddeling. Zij  levert naast uitzendkrachten, detachering ook pay roll service maar is ook actief op het terrein van re-integratie en leren en werken.

De markt is in korte tijd ingrijpend veranderd.
De vraag naar flexibele medewerkers neemt nu al toe en zal in de nabije toekomst alleen maar verder groeien. Bedrijven en instellingen hebben weer behoefte aan goede medewerkers maar kiezen voor de flexibele oplossing. Daarnaast kiezen steeds meer kandidaten voor een flexibele werkomgeving waardoor zij de keuzes voor meer vrije tijd en gezin kunnen maken. Wanneer dit voor de markt zo werkt moeten uitzendorganisaties eigenlijk net zo werken. Door een flexibel netwerk uit te rollen over geheel Nederland is Select & Match in staat daar te werken waar de vraag en het aanbod op elkaar moeten aansluiten.

Persoonlijke benadering.
Select & Match werkt graag met mensen. In de dagelijkse praktijk betekent dat de juiste mensen op de juiste plaats aan werk helpen. Dat kan tijdelijk zijn, part time of full time, maar ook in een vast dienstverband. Een mismatch komt zelden voor zodat opdrachtgevers tevreden zijn met de manier van werken van Select & Match.