Jumbo

De bewoners van Stein kunnen binnenkort weer hun boodschappen doen bij de goedkoopste supermarkt van Nederland. Jumbo Supermarkten heropent op woensdag 23 juni om 09.00 uur feestelijk haar deuren in Stein. De eerste 300 klanten krijgen die dag gratis een boeket bloemen. Daarnaast ontvangen de klanten die tussen woensdag 16 en zaterdag 19 juni komen winkelen een vers appeltaartje bij besteding vanaf EUR25 aan boodschappen.

Dit nieuwe filiaal, gevestigd in winkelcentrum Stein aan het Omphaliusplein, is met een oppervlakte van 1000m2 bijna dubbel zo groot als het vorige pand, dat helaas door brand verloren is gegaan. "Ons filiaal is gevestigd in het grootste noodwinkelcentrum van Europa, waar onze klanten gratis kunnen parkeren. Door de extra winkelruimte kunnen we onze klanten een nog groter assortiment bieden tegen de laagste prijzen. En dankzij onze bakkerij, slagerij, het versplein en de mooie bloemenafdeling kunnen onze klanten dagelijks echt kiezen voor vers," aldus filiaalmanager Jo Stallinga.

7 Dagelijkse Zekerheden

Bij Jumbo staan de wensen van de klant elke dag centraal; in alles wat Jumbo doet. Daarom hanteert Jumbo de unieke formule met de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. Om dit ook echt waar te maken zijn de 7 Dagelijkse Zekerheden ontwikkeld; beloftes waarop de klant altijd kan vertrouwen.

Eén van de 7 Dagelijkse Zekerheden is vlot winkelen; snel en efficiënt inkopen doen. Dit is mogelijk door de ruime en logische indeling van de winkel, voldoende kassa's en goed getrainde medewerkers. Het streven is niet meer dan drie wachtenden in een rij te hebben. Is er echter een vierde wachtende terwijl niet alle kassa's open zijn, dan ontvangt deze klant de boodschappen gratis.

Jumbo Supermarkten

Jumbo Supermarkten is de afgelopen jaren zeer snel gegroeid. Het familiebedrijf wordt regelmatig onderscheiden met prijzen van leveranciers, klanten en producenten. Jumbo werd onlangs voor het vijfde jaar uitgeroepen tot Beste Winkelketen in de categorie Supermarkten.