AJAX Security Systems

Het gebeurt steeds vaker dat inbrekers een huis plunderen waar onlangs iemand is overleden. Vorige maand was het raak bij een huis in de Jol, in Lelystad. Het huis was onbewoond nadat de enige bewoonster was overleden. De woning werd een dag erna leeggeroofd. Vreselijk! Om te voorkomen dat dergelijke criminaliteit weer plaatsvindt na een overlijden of tijdens een uitvaart, heeft M.E.P. Security een alarmsysteem ter beschikking gesteld dat tijdelijk geïnstalleerd kan worden bij Lelystedelingen. De kosten daarvan? Helemaal gratis!

Tijdelijke huisbeveiliging in Lelystad

Een bestaande service die M.E.P. Security levert is Uitvaartbeveiliging. Dit houdt in dat onze beveiligers toezicht houden op de onbewoonde woning en ongebruikelijke activiteiten in en rondom het huis signaleren. Uitvaartbeveiliging is echter een service die niet zomaar wordt ingeschakeld, omdat er personeel voor nodig is dat zowel beschikbaar als betaalbaar moet zijn. Daarom vroegen wij ons af: hoe kun je een huis gemakkelijk en snel beveiligen? Dat kan door middel van elektronische beveiliging, oftewel een alarmsysteem.

Nadat het nieuws van de woninginbraak in de Jol verscheen, kon Michael Pronk, eigenaar van M.E.P. Security, niet stil blijven zitten. Zo gezegd, zo gedaan. Binnen no time hebben wij een alarmsysteem samengesteld dat vrijwel iedere woning garandeert van een hogere beveiliging van waardevolle spullen. Het systeem is binnen Lelystad gratis te gebruiken voor maar liefst 2 en kan vaak dezelfde dag nog geïnstalleerd worden. Meer informatie over de installatie vindt u hier.

Uitvaartbeveiliging: bescherm uw waardevolle spullen

Zodra een dierbare overlijdt, komt er veel op u af. Diverse zaken moeten in korte tijd goed geregeld worden. Denk aan een bezoek van de dokter, het verzorgen van de uitvaart en het afhandelen van lopende rekeningen en verzekeringen van de overledene. En, dat kost natuurlijk ook allemaal geld. Het bespreken van financiën tijdens een uitvaart blijft voor sommigen een lastig punt. Het is namelijk niet altijd duidelijk wat wel of niet verzekerd is. Daardoor kunnen de kosten hoog oplopen. Dat is één van de redenen dat ons tijdelijke alarmsysteem gratis wordt aangeboden.

Hoewel huisbeveiliging na een overlijden misschien niet iets is waar u aan denkt tijdens het regelen van een uitvaart, is het wel iets om even bij stil te staan. Zodra er iemand overlijdt en het huis onbewoond is, tijdens of na de uitvaart, bestaat er namelijk een inbraakrisico. Om de kostbare eigendommen in het huis te beschermen, kunt u ervoor kiezen om uitvaartbeveiliging in te schakelen. Bij M.E.P. Security kan dat door beveiligers in te zetten of een tijdelijk alarmsysteem te laten installeren. Aan u de keus.

Meer weten over de tijdelijke huisbeveiliging na een overlijden in Lelystad? U leest het hier.