BusinBedrijf

De bedrijfswageninrichters van Bott komen nu ook in Nederland met de UNO-serie via de webshop BusinBedrijf.nl. Bott UNO is in andere landen al erg populair vanwege de prijs-kwaliteitverhouding. Daarom heeft BusinBedrijf besloten nu ook de Nederlandse markt te gaan bedienen met dit product. Bott UNO wordt gebruikt om de laadruimte van een bestelwagen te optimaliseren, welk beroep ook wordt uitgeoefend.

Bedrijfswageninrichting Bott UNO – de keuze van professionals.

De Bott UNO is ontwikkeld voor de professional om te kunnen beschikken over een robuuste inrichting tegen een betaalbare prijs. Bott UNO is een alternatief voor een houten inrichting. Met een sterke stalen constructie en een uitgebreide keuze aan accessoires, biedt het Bott UNO systeem een hoog kwaliteitsniveau en een competitieve prijs. De kasten zijn eenvoudig te monteren en demonteren, aangezien ze worden aangeboden als bouwpakket in de webshop BusinBedrijf.nl.

BusinBedrijf biedt naast de Bott UNO al andere lijnen van Bott, zoals de Bott Vario en de vloerladensystemen. Dankzij de ervaring in de markt weet BusinBedrijf.nl perfect de juiste producten tegen de beste prijzen aan te bieden. BusinBedrijf is nu vertegenwoordigd in 4 landen.

Bott UNO is exclusief verkrijgbaar via de webshop www.BusinBedrijf.nl