FinancialLease

De grootste offline en online spelers in de Financial Leasemarkt slaan de handen ineen. BD Lease sluit zich aan bij FinancialLease.nl. Samen hebben zij bijna 150.000 auto's op de weg gezet, met een totaal leasevolume van meer dan € 3.000.000.000,-. Daarmee versterken beiden hun positie in de markt. De overeenkomst tussen de bedrijven is op 13 april getekend.

BD Lease en FinancialLease.nl vullen elkaar aan op zowel marktbenadering als klantprofiel. Deze combinatie belooft dan ook direct een positieve impuls voor de toekomstige groei van beide partijen.

"BD Lease heeft bewezen een van de sterkste offline spelers in de markt te zijn, met een uitgebreid netwerk binnen de automotive sector. Door onze krachten te bundelen vergroten we direct onze positie in de markt", aldus Jurriën van Dijk, CEO van FinancialLease.nl.

De partijen blijven separaat de markt bedienen. Dit betekent dat autobedrijven én klanten kunnen rekenen op dezelfde persoonlijke aandacht en dienstverlening waar de bedrijven om bekend staan.

Ook de directie BD Lease blijft aan met Peter van der Horst als algemeen directeur. "Wij blijven ons richten op het leveren van hoogwaardige financiële oplossingen en persoonlijke service aan onze klanten. Ik kijk ernaar uit om onze strategie voort te zetten en bij te dragen aan het succes van de nieuwe samenwerking tussen BD Lease en FinancialLease.nl," aldus Van der Horst.

Beide partijen kijken met vertrouwen naar de toekomst en zijn vastbesloten om hun klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden.

Over FinancialLease.nl

FinancialLease.nl is in 2011 opgericht om de groeiende interesse in zakelijke autofinancieringen voor ondernemers in Nederland te voorzien. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf, dat een grote online speler is binnen de Nederlandse automotivebranche, ruim 50.000 ondernemers op weg geholpen met een passende financiering voor hun mobiliteitsbehoefte. Vorig jaar mei verkochten de oprichters van FinancialLease.nl hun meerderheidsbelang aan de Nederlandse investeringsmaatschappij Egeria.

Over BD Lease

BD Lease heeft al 25 jaar een sterk offline netwerk van vaste partners waarmee ze de markt van DGA’s en het mkb bedienen met een breed productassortiment van o.a. Financial Lease, Equipment Lease, Operational Lease en Shortlease. De kracht ligt in de persoonlijke relatie tussen de BD Partner en het autobedrijf, met een focus op het zo goed mogelijk adviseren van de eindklant met alle vraagstukken over leasing en financiering.