Persberichten

Avatar van Team Mijnzzp

Social media en mobile apps zijn booming. Maar hoe zet je deze middelen effectief in? Het boek Social Media Marketing van Sjef Kerkhofs en Robbert Gangadin en het Handboek Mobile Marketing van Patrick Petersen geven antwoord.

In Social Media Marketing – Van strategie naar operatie geven Sjef Kerkhofs en Robbert Gangadin een structurele en praktijkgerichte aanpak voor het beheren en managen van uw social media activiteiten. De auteurs leggen duidelijk en met aansprekende voorbeelden uit hoe een strategie wordt vormgegeven en welke stappen u vervolgens neemt om de inzet van social media tot een succes te maken. Sjef Kerkhofs publiceerde in 2010 Social marketing strategie - Van experiment naar succes en was finalist bij de Marketing Talent of the Year 2012-verkiezing. Internetondernemer Robbert Gangadin is oprichter van reiscommunity WaarBenJij.nu en directeur van DailyDialogues.
 
Wat zijn succesfactoren voor een app of een site? 
 
Patrick Petersen laat in zijn Handboek Mobile Marketing – Mobile Marketing effectief inzetten zien hoe mobile marketing een succesvolle plek in de online marketing mix kan krijgen. 
“Het aanbieden van mobiele diensten moet gericht moet zijn op een langdurige relatie tussen organisatie en gebruiker. Lukraak berichten versturen werkt niet”, zegt de auteur. “Realtime news en relevante informatie in de broekzak ontvangen is totaal anders dan het gebruik van
internet via de desktop. Dat vraagt om een andere aanpak.” Petersen weet welke aanpak werkt en legt dit aan de hand van praktijkcases van o.a. bol.com, RTL Nederland en Philips helder en gestructureerd uit. Online strateeg, docent en auteur Patrick Petersen schreef eerder het
Handboek Online Marketing, voorgeschreven op veel opleidingsinstituten.
 
Seminar Mobile en Social Marketing in de Praktijk
 
Op donderdag 6 december delen Patrick Petersen, Sjef Kerkhofs en Robbert Gangadin de nieuwste inzichten over Mobile en Social Media Marketing. Tijdens interactieve sessies kunt u al uw vragen kwijt. Deelnemers aan het seminar krijgen bovengenoemde boeken cadeau. Voor inschrijving en het programma: seminar.adformatiegroep.nl
 
Bestellen via adformatie.nl/shop
 
Handboek Mobile Marketing van Patrick Petersen (ISBN 9789491560033) à € 32,50 (inclusief btw) en Social Media Marketing van Sjef Kerkhofs en Robbert Gangadin (ISBN 9789491560071) à € 30,- (inclusief btw).
 
Adformatie Groep is uitgever van marketing- en communicatieboeken en biedt een kennis- en netwerkplatform aan marcom professionals. Adformatie Groep is onderdeel van Sijthoff Media Groep. www.adformatiegroep.nl