ManpowerGroup Solutions is uitgeroepen tot Europees leider in Recruitment Process Outsourcing (RPO) door Everest Group. Eerder dit jaar werd ManpowerGroup Solutions al uitgeroepen tot wereldwijd leider door Nelson Hall.

Deze erkenning is een bevestiging waarom bedrijven kiezen voor ManpowerGroup Solutions. Voor Nederlandse bedrijven is de aanhoudende economische onzekerheid een uitdaging. De oplossingen van ManpowerGroup Solutions kunnen deze bedrijven helpen om nieuwe manieren te vinden om meer te doen met minder. Waaronder het verbeteren van recruitment processen”, aldus Bart Goossens, directeur ManpowerGroup Solutions Nederland. We werven niet alleen via de traditionele manier maar zijn in Nederland vooral vooruitstrevend met het werven via social media en arbeidsmarktcommunicatie. Flexibiliteit, deskundigheid en een veranderende wervingsaanpak zijn de kernwoorden binnen onze organisatie. Global management consulting en onderzoeksbureau Everest Group heeft 17 Europese RPO dienstverleners beoordeeld op schaal, omvang, technologische capaciteiten en levering.