HP logo

Nieuwe printers en diensten verhogen productiviteit

Amstelveen, 1 april 2015 – HP kondigt vandaag haar nieuwe HP LaserJet Enterprise printers aan. Deze printers zijn efficiënter, veiliger en sneller en zorgen voor meer flexibiliteit en meer gebruiksgemak voor werknemers.

De nieuwe HP LaserJet Enterprise M604, M605 en M606 zijn bestemd voor werkgroepen tussen 10 en 25 personen die 3000 – 20000 pagina’s per maand afdrukken. De printers zijn betrouwbaar en energiezuinig. Mede dankzij HP JetAdvantage en Private Print halen de printers gemakkelijk hoge printsnelheden en wordt printafval geminimaliseerd.1, 2

De reeds hoogstaande HP LaserJets zijn voorzien van verschillende verbeteringen. Het uitgebreide LaserJet portfolio biedt bijvoorbeeld ondersteuning voor mobiel printen met NCF Touch-to-print en WiFi-Direct en heeft een 4.3-inch kleuren touchscreen.

“Wat we vaak horen van enterprise klanten is dat ze oplossingen zoeken die de productiviteit van de werknemers verhoogt. De oplossingen moeten flexibiliteit geven in mobiel werken zonder dat de veiligheid in het geding komt”, aldus Tuan Tran, Vice President en General Manager LaserJet Hardware & Technology bij HP. “De nieuwe LaserJet Enterprise printers leveren niet alleen snelheid, maar ook kwaliteit en veiligheid voor optimale productiviteit”.

Altijd en snel benodigdheden bestellen

HP maakt HP SureSupply Auto-Delivery breed beschikbaar. Deze dienst optimaliseert het voorraadbeheer van MKB-klanten. Het gebruik van printertoner of inkt wordt vanaf afstand gecontroleerd en bij een laag niveau worden de originele HP inktcartridges of toner automatisch door het systeem besteld. Dankzij de uitbreiding kunnen gebruikers van printers van andere merken ook van de dienst profiteren.

Prijs en beschikbaarheid (3, ex VAT)

• De HP LaserJet Enterprise M604 is vanaf deze week beschikbaar. De adviesprijs is €499
  • De HP LaserJet Enterprise M605 is vanaf deze week beschikbaar. De adviesprijs is €629
  • De HP LaserJet Enterprise M606 is vanaf deze week beschikbaar. De adviesprijs is €999

Meer informatie over de nieuwe HP Enterprise LaserJets is te vinden op www.hp.com/go/laserjet. Details over SureSupply Auto-Delivery zijn te vinden op www.hpautodelivery.com.

Over HP

HP creëert nieuwe manieren waarop technologie een positief effect heeft op mensen, bedrijven, overheden en de maatschappij. Met het breedste technologie portfolio, bestaande uit printing, personal systems, software, services en IT-infrastructuur, helpen we onze klanten overal ter wereld met oplossingen voor hun meest complexe uitdagingen. Meer informatie over HP (NYSE: HPQ) is te vinden op www.hp.com.

• (1)   HP JetAdvantage Private Print is available only in North America and select European countries on many HP printers and MFPs. Feature is available at no charge and requires the printer be connected to the Internet with web services enabled. Card reader is available for separate purchase for selected HP devices with touchscreens. For more information and device compatibility details, see hpjetadvantage.com.
  • (2)    Based on HP testing using the ENERGY STAR® program’s Typical Electricity Consumption (TEC) method or as reported in energystar.gov vs. competitive single-function black-and-white laser printers with print speeds between 56 and 70 pages per minute (ppm) as of November 2014. Actual results may vary.
  • (3)    Prices are ex VAT.