Gisteren hebben wij de 800 leden gehaald met onze website. Het achthonderdste lid is Pe-Co Managenent (Twitter: @Pecomanagement) uit Hoensbroek.

Wist u dat...?

Onze website in september 2010 twee jaar zal bestaan?
U sinds kort meerdere paginas kunt aanmaken bij uw profiel?
Dat Twitter boos was op ons omdat wij teveel gebruik maakten van hun website?
Uw profielpagina op FaceBook kan worden aanbevolen?
Wij deze maand al weer 25 nieuwe leden hebben mogen verwelkomen?
U ons uw persberichten kunt opsturen voor plaatsing op onze website?
Wij bijna iedere dag bezig zijn om de site te verbeteren?
Onze website ongeveer 180 unieke bezoekers per dag heeft?
Wij uw hulp goed kunnen gebruiken om reclame te maken voor onze website?
De nieuwsbrief optie al lekker begint te lopen?
De index meter goed aanslaat op onze website?
We maken de site steeds beter!
Er is met onze website een moment aangebroken dat wij steeds duidelijker krijgen hoe onze website u en uw bedrijf kan helpen. Omdat we steeds groter worden.

We blijven gratis, want u mag al genoeg afdragen nietwaar?
Wij blijven uw bedrijf helpen met presentatie, uw zakelijke netwerk, virtuele bedrijven oprichten, samenwerken, nieuwsbrieven versturen, de MijnZZP Index, en ga zo maar door.
Ook als wij straks de grootste zzp website van Nederland zijn blijven we zoeken naar bedrijven die aanbiedingen willen gaan doen naar onze leden. Wij zullen dan proberen leuke en goede aanbiedingen te regelen voor u als ondernemer. Als voorbeeld: u krijgt korting bij Digitale Factuur omdat u lid bent van onze website. Maar u hoeft niets. De keuze is aan u.

Bozzno (betekent: geen baas)

Er zijn al aardig wat virtuele bedrijven aangemaakt op onze website door leden. Sommige bestaan nog uit 1 bedrijf. Er zijn er ook al een paar BozzNos die uit meerdere bedrijven bestaan. De bedoeling van de bozzNos is het laten zien dat u niet alleen staat als ondernemer en een breder netwerk heeft dan alleen uzelf als ondernemer.

Prettig weekend
En duimen allemaal....!