Op donderdag 5 maart is de voorjaarscollectie van de Follow Fashion Shop online gelanceerd. De hele collectie is verkrijgbaar in de onlangs vernieuwde webshop: shop.followfashion.nl. Daarnaast is de collectie ook te shoppen in de showroom van Follow Fashion in Groningen, hier kunnen pakketten ook afgehaald worden. Eigenaresse Marlou Volkerink speelt met deze nieuwe collectie duidelijk in op populaire trends die zij o.a. spot bij populaire fashion bloggers. De combinatie van deze hippe items en rustige basics zorgen voor een gevarieerde en draagbare collectie.

De redactie van Follow Fashion is bezig 24/7 met mode en het spotten van de laatste trends. Eigenaresse Marlou Volkerink vertelt dat dit belangrijk is voor het samenstellen van de nieuwe collectie. “We schrijven natuurlijk dagelijks over de trends en werken veel samen met bekende fashion bloggers. Hier spelen we direct op in met deze nieuwe en betaalbare collectie vol musthaves.’’

De hele collectie shop je makkelijk online in de onlangs vernieuwde webshop. Het design is vernieuwd en de site is gebruiksvriendelijker door de o.a. ingebouwde filters. Klanten kunnen snel zoeken op bijv. hun maat en het nu ook mogelijk om af te rekenen met Fashioncheque en achteraf te betalen.

Marlou Volkerink: “Ik ben groot fan van de sporty chic trend en dat is terug te zien in deze nieuwe collectie. Zo combineren we bijvoorbeeld stoere statement shirts van LA Sisters met een classy blazer, een leatherlook broek en high heels. Mixen & matchen is sowieso waar het om draait bij deze nieuwe collectie. De items zijn allemaal op elkaar afgestemd en je kunt er dus veel kanten mee op. Op onze blog zullen we ook inspirerende How to wear video’s plaatsen waarin we dit laten zien.”

Vooral LA Sisters pakt dit seizoen uit met stoere boyfriend tees en statement tops. De LA Sisters Paris Couture Tee is een van de topstukken uit de nieuwe collectie.

In ons lookbook vind je naast sfeervolle inspiratiebeelden ook een duidelijk overzicht van de collectie.