esZenz Marketing Services

BedrijfesZenz Marketing Services
ProfielDeze pagina is 5818 keer bekeken.
AdresDe Meern
06-41298365
ContactStuur esZenz Marketing Services een bericht
Extra informatieprofiel

profiel

Deze pagina bevat extra informatie van esZenz Marketing Services.

Als Marketing Adviseur en Interim Manager adviseer ik bedrijven bij het ontwikkelen en implementeren van strategische marketing & communicatie plannen. In overleg kan de uitvoering ervan ook door mij worden gecoördineerd.  Concreet betekent dit dat ik kan verzorgen:

 

Strategische Services:

§  Quickscan huidige marketing strategie, plannen en processen, portfoliomanagement;

§  Marktonderzoek, analyses en rapportages;

§  Verbeteren van interne marketing / communicatie processen en integreren en betrekken van de marketingafdeling bij de rest van organisatie;

§  Adviestrajecten voor als u een sparringpartner nodig hebt om anders naar uw bedrijfsstrategie te kijken;

§  Business development en ondersteunen commerciële beleid: zoeken naar nieuwe markten, klanten dan wel distributiemogelijkheden.

 

Operationele Services:

§  Verzorgen van interne & externe communicatie trajecten inclusief onderhouden relaties met externe partijen als reclame en PR bureaus;

§  (her) ontwerpen communicatie middelen (brochures, folders, posters, mappen, presentatiemateriaal, beursmateriaal);

§  Organiseren en uitvoeren van evenementen, seminars en conferenties, ontwikkelen beursmaterialen;

§  Uitvoeren (geïntegreerde) marketing acties (direct of e-mailing, klant onderzoek, radio commercial, advertentiebeleid);

§  Begeleiden van product introducties.

 

Daarnaast ligt mijn expertise op het vlak van CEM – Customer Experience Management ofwel het verbeteren van de klantervaringen, zodat klanten trouwe ambassadeurs van uw organisatie worden. Dit vakgebied omarmt alle disciplines binnen een bedrijf en vraagt om een strategie waarin “producten, mensen & processen” nauw op elkaar zijn afgestemd.

 

Customer Experience Management:

§  Opzetten of herinrichten van de marketing afdeling;

§  Uittekenen van de belevingsroute© en verbeteren van de klantprocessen;

§  Vast stellen van de contactmomenten en analyseren van de “MOT’s” ofwel moments of truths;

§  Klanttevredenheidsonderzoeken en klant portfolio analyses.

 

Mijn – vooral pragmatische - aanpak is gericht op professionaliteit, originaliteit, creativiteit maar wel met een sluitend budget. Ik ga vooral uit van de eigen kracht van de organisatie en vind teamwork hierbij belangrijk. Dit, gecombineerd met mijn passie voor het marketingvak, levert concrete resultaten op waar een bedrijf zelf actief mee aan de slag kan. 

Mijnzzp.nl